In mijn levering zitten gebroken tegels. Wat nu?

Zelfs met de grootste kwaliteitszorg die we aan uw bestelling geven kan het gebeuren dat we gebroken tegels niet opmerken bij het klaarmaken van uw order. Ook tijdens het transport van ons magazijn tot uw leveringsadres kan er iets mis gaan.

Ondanks onze gedreven kwaliteitscontrole is het toch steeds mogelijk dat u beschadigde of gebroken tegels ontvangt. Een klein aantal (tot 3%) bij afhaling of levering is normaal te noemen en is normaal berekend bij de reserve.

Informeer ons binnen de 48 uur na afhaling of levering door onderstaand formulier in te vullen en te versturen.

Indien nodig wisselen we, als service naar onze klanten, hoeveelheden die boven de normale 3% gebroken zijn kosteloos om.

Het enige wat u dient te doen is de gebroken tegels:

  • in de originele verpakking te bewaren
  • binnen de 5 werkdagen na melding terug te bezorgen tijdens onze openingsuren magazijn

Zodra we de breuktegels in ons magazijn ontvangen kunnen we de omwisseling breuk verwerken. We proberen ze te vervangen door producten van dezelfde tonaliteit (kleurbadnummer) en hetzelfde caliber (productiemaat).

Zodra de vervangtegels beschikbaar zijn kan u ze ophalen in ons magazijn.

Breuktegels kunnen we enkel vervangen en niet crediteren.

Verstuur ons onderstaand ingevuld formulier binnnen de 48 uur na afhaling/levering om breuk te melden. Indien u effectief de vervanging wenst verwachten we u binnen de 5 werkdagen na deze melding met de breuktegels om de omwisseling breuk te starten.

We behandelen uw vraag zo snel mogelijk. Opgelet, tijdens onze sluitingsdagen kan het langer duren.

Bekijk sluitingsdagen

Slechts één bestand. 10 MB limiet. Toegestane types: gif jpg png bmp eps tif pdf.